Kundeservice

Kontakt os

Velkommen til GEjSER kundeservice!
Her på siden har vi samlet svar på nogle af de mest almindelige spørgsmål, som vores kunder har. Find svar på dine spørgsmål her, eller kontakt vores dedikerede team for personlig assistance. Vi prioriterer din tilfredshed og ser frem til at hjælpe dig.

Ofte stillede spørgsmål

Få hurtigt svar på de oftest stillede spørgsmål. Kan du ikke finde svaret i vores FAQ, er du altid velkommen til at kontakte GEjSER kundeservice.

For at lave en ordre, vælger du blot den/de varer, som du gerne vil have, og lægger dem i indkøbskurven. Du kan nu vælge at shoppe videre eller gå til betaling.

Ved betaling skal du skrive dine personlige oplysninger. (Sørg for at dobbelttjekke, at alt info er korrekt). Vælg derefter leveringsmetode, læs og acceptér handelsbetingelserne og tryk så ”Godkend og betal”.

Herefter åbner en beskyttet side op, hvor du skal indtaste dine kortoplysninger, så der betales, hvorefter din ordre vil blive oprettet og efterfølgende pakket og sendt. I første omgang bliver beløbet reserveret af banken og først trukket, når pakken er afsendt.

OBS: Grundet EU-lovgivning skal alle køb over 225,- kr. godkendes med MIT-ID eller SMS.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, hurtigst muligt efter bestilling. Er pakken først afsendt, kan ordren ikke annulleres.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden. Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Vi tilstræber at sikre, at du modtager din ordre så hurtigt som muligt. Vi afsender din ordren samme dag, hvis du bestiller inden kl. 16.00 i hverdagene og kl. 14.00 i weekenden. Leveringstiden afhænger af, hvilket leveringsfirma du vælger:

DAO365 - 1-3 dage

Hvis du vil have dine varer leveret med DAO365 hjemmelevering, og du bestiller inden kl. 16:00 i hverdagene og 14:00 i weekenden, bliver din ordre pakket og sendt af sted samme dag. DAO365 fragter pakkerne om natten, så de ligger i din postkasse næste morgen. Alternativt hænger de pakken på hoveddøren, hvis den er for stor til postkassen, og hvis buddet vurderer, at det er forsvarligt.

Hvis det ikke er muligt at komme ind i din opgang, eller buddet af en anden grund er forhindret i at levere pakken, vil du modtage en SMS fra DAO365 om, hvor du kan afhente din pakke i en nærliggende DAO Pakkeshop. Husk at medbringe gyldigt ID samt den afhentningskode DAO365 har oplyst i SMS’en.

GLS - 1-2 hverdage

Hvis du bestiller inden kl. 16:00 i hverdage og inden 14:00 i weekender, vil din pakke blive afsendt samme dag. Du kan vælge levering med GLS fra kun 4,- kr.

Vælges GLS pakkeshop, bliver pakkerne leveret til en GLS pakkeshop, hvor du kan afhente din pakke i pakkeshoppen. Du vil modtage en sms eller mail, når din pakke er klar til afhentning. Hvis pakken ikke er afhentet efter 5 dage, vil den blive sendt retur. Husk gyldigt ID, så du kan legitimere dig selv, som retmæssig ejer, og få udleveret forsendelsen.

Obs: GLS afhenter ikke i weekender, så bliver pakken bestilt efter 16:00 om fredagen, eller i weekenden, vil den blive afhentet efterfølgende hverdag.

DAO365 har oftest dag-til-dag levering, men kan i særtilfælde tage op til 3 dage om levering, og GLS garanterer en leveringstid på 1-3 dage hverdage. Hvis du ikke har modtaget din pakke efter den forventede leveringstid, bedes du tjekke din ordrebekræftelse, hvorvidt alle dine oplysninger er korrekte.

Du bedes nu kontakte det leveringsfirma du har valgt at benytte (husk forsendelsesnummer). Hvis dette ikke løser problemet, så kontakt vores kundeservice, og vi vil være behjælpelige med at løse problemet.

Find kontaktinfo og kontaktformular til kundeservice i bunden af denne side, eller kontakt os via chatfunktionen på hjemmesiden.

Hvis du kontakter vores kundeservice, bedes du have dit ordrenummer klar, så vi nemt og hurtigt kan finde din ordre frem i vores system.

Med mindre andet er angivet direkte i beskrivelsen for en vare, så gælder det på alle varer, at du som køber hos GEjSER, har 2 års reklamationsret.

Såfremt en producent yder en længere frist for reklamationsret, er du naturligvis omfattet af denne frist.

Alle varer, der indenfor reklamationsrettens frist går i stykker eller ophører med at virke efter hensigten, vil blive repareret uden omkostninger for dig, med mindre varens defekt skyldes:

  • At du har betjent varen åbenlyst fejlagtigt.
  • At du har forsøgt at modificere eller ændre varen.
  • At du har misbrugt varen.

Du skal reklamere inden for rimelig tid efter at du har opdaget fejlen. Reklamerer du inden 2 måneder vil din reklamation altid være rettidig.

Vi har altid 3 måneders garanti på alle apparater.

GEjSER tilbyder, at du i stedet for reparation af den defekte vare kan vælge at modtage en tilsvarende vare.

Når du indenfor reklamationsrettens frist sender en vare til os med henblik på reparation, så vil de rimelige fragtomkostninger, som du i den forbindelse får, blive godtgjort af os, ved at vi refunderer beløbet til dig.

GEjSER tilbyder at dække returforsendelse, hvis du benytter dig af vores system "Nem-retur".

Du kan starte din reklamation ved at klikke her.

Ønsker du selv at stå for forsendelse når du fremsender varen til os, bør du gøre brug af fragtmand eller Post Nord.

Obs: Varer købt via hjemmesiden, kan også returneres i vores fysiske butikker, ved fremvisning af faktura.

Kan du ikke finde denne, kan du kontakte vores kundeservice, som kan være behjælpelige med at finde den.

Du kan inde på hvert enkelt produkt, se om din nærmeste butik har en specifik vare på lager.

Fandt ikke hvad du ledte efter?

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, skal du være mere end velkommen, til at kontakte vores kompetente kundeservice. Vi bestræber os på, at besvare din henvendelse hurtigst muligt.

Hovedkontoret

Erhvervsparken Klank 3
8464 Galten, DK
CVR: 32337260